Реалізація досвіду Освітньої платформи «Керівник закладу ПМД: школа розвитку»

     25 вересня в умовах  приміщення амбулаторії м.Старий Самбір, оновленого до сучасних вимог  медичного обслуговування  пацієнтів ,  відбулось перше навчання працівників Комунального некомерційного підприємства Старосамбірської районної ради «Старосамбірський ЦПМД»  за матеріалами конференції-практикуму  «Розвиток клієнтського сервісу у медичному центрі». Директор  підприємства Василь Олексійович Савенко представив презентації експертів групи підтримки медичної реформи МОЗ України Михайла Довгопола та Наталії Тулінової -  «СЕРВІС ЯК СИСТЕМА в медичному закладі» та «СЕРВІС У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ».

      Поняття «сервісу» на сьогодні є одним з основних елементів надання медичної допомоги та не лише медичної. Сервіс є засобом комунікації між лікарем і пацієнтом, взаємодія між людьми. У медицині людина завжди допомагає людині, тому пацієнту важливо, щоб лікар був його довіреною особою (членом сім’ї).

     Метою нашого підприємства є зростання рівня надання медичної допомоги та репутації  з боку пацієнтів. Ми вчимося стати для них місцем комфорту та довіри, а це можливо лише тоді, коли пацієнти будуть отримувати значно більше від того, на що вперше розраховували !

 

 

 

Схожі статті

Free Joomla templates by Ltheme