25 вересня в умовах приміщення амбулаторії м.Старий Самбір, оновленого до сучасних вимог медичного обслуговування пацієнтів , відбулось перше навчання працівників Комунального некомерційного підприємства Старосамбірської районної ради «Старосамбірський ЦПМД» за матеріалами конференції-практикуму «Розвиток клієнтського сервісу у медичному центрі». Директор підприємства Василь Олексійович Савенко представив презентації експертів групи підтримки медичної реформи МОЗ України Михайла Довгопола та Наталії Тулінової - «СЕРВІС ЯК СИСТЕМА в медичному закладі» та «СЕРВІС У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ».
Поняття «сервісу» на сьогодні є одним з основних елементів надання медичної допомоги та не лише медичної. Сервіс є засобом комунікації між лікарем і пацієнтом, взаємодія між людьми. У медицині людина завжди допомагає людині, тому пацієнту важливо, щоб лікар був його довіреною особою (членом сім’ї).
Метою нашого підприємства є зростання рівня надання медичної допомоги та репутації з боку пацієнтів. Ми вчимося стати для них місцем комфорту та довіри, а це можливо лише тоді, коли пацієнти будуть отримувати значно більше від того, на що вперше розраховували !